Backspace Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 I bland blir ens avatarer ett rött kryss! Hur kommer det sig? Och vet ni också hur man får tillbaka avataren? :( Citera
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Min data har segat sig? Undrar om det är därför jag inte kan se avatarerna? Citera
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 I bland blir ens avatarer ett rött kryss! Hur kommer det sig? Och vet ni också hur man får tillbaka avataren? :( Antingen så finns inte bilden eller så är det dynamiska tecken i namnet. Eller din dator. Citera
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Inte på den jag håller på med nu men med min andra data. Citera
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 KOLLAT! Upl.mine.nu sidan är nere. Alla deras bilder funkar INTE längre. D.v.s de bilder som är uppladdade där. Citera
FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 I bland blir ens avatarer ett rött kryss! Hur kommer det sig? Och vet ni också hur man får tillbaka avataren? :( Kan vara att du har haft den så länge! :) Citera
Backspace Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) (FuskFreddie @ 07/02-2004 19:21:24) I bland blir ens avatarer ett rött kryss! Hur kommer det sig? Och vet ni också hur man får tillbaka avataren? :( Kan vara att du har haft den så länge! :) Kan inte var för det men det är möjligt det där YoTo skrev! ;) Men jag får väl ta och skaffa en ny! :( Redigerat 7 Februari 2004 av DonaldDuckGenius Citera
Backspace Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Http://upl.mine.nu ! Men vad menar du med det? :o Citera
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Sidan kan inte visas! Självklart jag har rätt! :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.