Pippo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Sidan kan inte visas! Självklart jag har rätt! :P du har rätt! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 (Philip_idlund @ 07/02-2004 20:50:18) Sidan kan inte visas! Självklart jag har rätt! :P du har rätt! :P Japp det har du!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Bilderna finns ju ändå. Min agör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 när det var så för mig la jag bara in samma bild igen så funka det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 i sånna fall kanske ni måste ladda upp bilderna igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Nej för i addressfältet på den sidan YoTo visade står det http://http://upl.mine.nu Här är rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 men kan ni inte ladda upp bilden direkt från datorn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Jo, om man ska ha den som avatar. Men inte om man ska visa den bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Men nu funkar mina bilder från upl på reklam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.