Hoppa till innehåll

Är Han Skillad?


Westkust
 Dela

Rekommendera inlägg

Häromdagen satt jag och spelade lite cs. Det var på dust2 och jag var jävligt trött. Jag hade bara en deagle och väldigt lite hp kvar. Då kommer 2 stycker T på longen och jag aimar head mot den ena. Den andra springer just då bakom den andra. Med ett skott får jag ett dubbel headshot med DEAGLE! Direkt så skrev folk "lo2!!!" eller "n1". Flera hävdade (bl.a jag själv) att det inte var ett tur skott utan att jag var skillad... Vad tror ni? :evil:

 

 

 

/w0rldBuGG

Redigerat av w0rLdBuGG
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man asso domma nogot utan att ni sett det sjalva? dolig stil.... Skulle vara en fordel om ni sjalva kollade po klippet innan ni borjar domma andra personer...Antingen e de en cpl skillad unge eller so hade han bara tu eller kanske en cheater? MAn kan itne vara saker po nogot utan att sjalv ha set det.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Häromdagen satt jag och spelade lite cs. Det var på dust2 och jag var jävligt trött. Jag hade bara en deagle och väldigt lite hp kvar. Då kommer 2 stycker T på longen och jag aimar head mot den ena. Den andra springer just då bakom den andra. Med ett skott får jag ett dubbel headshot med DEAGLE! Direkt så skrev folk "lo2!!!" eller "n1". Flera hävdade (bl.a jag själv) att det inte var ett tur skott utan att jag var skillad... Vad tror ni? :evil:

 

 

 

/w0rldBuGG

 

Det måste ha varit tur stor tur!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad menar du med det? Jag spelar bara på public och jag är säkert bättre än dig..

Men jag tror nog att det var lotto. :P

 

 

 

personer som lirar public brukar inte vara skillade so jag chansar po tur...

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha skulled u va battre en mej? Vilka meriter har du? vilka kanda spelare med klaner har du mott?? pm mej. Jag har spelat po dh tuneringen varje or och har blandatnat mott fnatic och nip. Slo det du! Fast en hacker som du tar nog mej cheat ar oovervinnligt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahaha. Jag kan garantera att jag aldrig har varit i närheten av att fuska eller hacka på CS.

Bara för att du har varit på DreamHack och mött "kända" spelare med claner så måste du inte va bättre än mig. <_<

Och sluta spamma!!

 

 

 

haha skulled u va battre en mej? Vilka meriter har du? vilka kanda spelare med klaner har du mott?? pm mej. Jag har spelat po dh tuneringen varje or och har blandatnat mott fnatic och nip. Slo det du! Fast en hacker som du tar nog mej cheat ar oovervinnligt

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...