NeoX* Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Tja. är på uppdraget "A dance with the devil" har dödat dom som jag ska döda på det uppdraget men måste hitta informationen som jag behöver. Det står att det ska ligga på hennes laptop i hennes kontor men vart ligger isåfall hennes kontor :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Tja. är på uppdraget "A dance with the devil" har dödat dom som jag ska döda på det uppdraget men måste hitta informationen som jag behöver. Det står att det ska ligga på hennes laptop i hennes kontor men vart ligger isåfall hennes kontor :blink: Men ser man inte det på en karta?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 21 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 nej, man ser bara dom som man ska döda.. :S men har hittat vart jag ska har klarat banan nu. är på sista nu ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg