Hoppa till innehåll

Man Blir Ju So Trott!


Static

Rekommendera inlägg

Varfor moste alla 8oringar som sitter hemma o tankar cheats till 1.6 starta tror po trod po trod med massa onodiga cheat lankar och so?? NOg att de ar en fuska sida men att cheata po cs tolererar jag inte. Admin detta e nogt ni ska ta tag i tycker jag! Finns det ingen som holler med mej?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

Bara för att du och några andra inte tolererar fusk så ska inte det gå över hela fuska.se.

 

Micke (Admin) har gjort sidan för att folk ska kunna hitta fusk, hjälp till spel osv. Och sen så kommer ni och klagar. Dra från den här sidan. Alla ska få leta efter fusk tryggt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

han menar alltså cheat program till cs 1.6 typ wall hack och sånt om det nu finns till cs det vet ifan eftersom jag aldrig kört det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varfor moste alla 8oringar som sitter hemma o tankar cheats till 1.6 starta tror po trod po trod med massa onodiga cheat lankar och so?? NOg att de ar en fuska sida men att cheata po cs tolererar jag inte. Admin detta e nogt ni ska ta tag i tycker jag! Finns det ingen som holler med mej?

 

Kan hålla med dig, det är fel att fuska på online spel när man kör mot varandra! Då är man bara för dålig...

 

Men däremot så kan det vara bra att hitta fusk om man har vartvat nåt spel och vill vara lite mäktigare eller nåt, jag tycker det är okej att fuska på single player spel men inte online

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har har vi iallfall en kille som har en hjarna vilket ni andra inte har!!! Man fuskar inte po onlinespel!!!! Enligt mej skulle de vara olagligt. Det ar en fuska sida jag vet men vd jag fattat det som ar den till for singelplayer cheat inte fo andra att tro att man ar battre en dem! Ta spelet som det ar nooobs

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Elite

@ Static: Detta är en fusk-sida ffs.. Stick till nån icke-fusk-sida ifall du blir så "förbannad".

Redigerat av PontarN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Elite

Dem som fuskar får ju skylla sig själva då det finns en risk att bli bannad.

Och förresten är det ju bara ett spel! Ni verkar ju grina för att nån fuskar!

Redigerat av PontarN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...