Hoppa till innehåll

Man Blir Ju So Trott!


Static

Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN

Bara för att några här i sidan tycker det är idiotiskt så ska det inte gå över hela forumet!

 

Spela på VAC securade servrar. Gå inte in på icke securade eftersom det är där oftast det brukar finnas cheater. Jag fuskar inte men jag försöker förklara för folk att det här är en fusk sida och att alla ska leta efter fusk tryggt. Men sen så kommer Static folket och kommer med äkliga kommentarer som man inte har lust och lyssna på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kaktus-Killen

ni som säger att man har rätt att tanka fusk till cs för att sidan heter fuska.se är dumma i huvet!

 

gör en j*vla sida som heter haxxa.se, då passar era argument! men fuska.se handlar om SINGLEPLAYER, OCH VAVLE HAR SAGT ATT FUSK ONLINE ÄR MOT REGLERNA.

 

Ni fattar asså ingenting

 

EDIT:

 

Fusk = Singleplayer koder

Hacks = Multiplayer program som ger övertag och förstör för alla andra

 

ser ni skillnaden??

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Men alla ska få fråga efter cheats tryggt i den här sidan.

 

Spela bara inte på icke securade servrar. Det är där det finns massor av cheaters.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahahaha. Jag kunde inte sagt det bättre själv!

Om Mr. Static har problem med att andra skriver trådar om fusk, hack o.s.v så kan han väl vara vänlig och lämna fuska.se.

Alla skulle må bättre av det.

 

 

 

 

ni som säger att man har rätt att tanka fusk till cs för att sidan heter fuska.se är dumma i huvet!

 

gör en j*vla sida som heter haxxa.se, då passar era argument! men fuska.se handlar om SINGLEPLAYER, OCH VAVLE HAR SAGT ATT FUSK ONLINE ÄR MOT REGLERNA.

 

Ni fattar asså ingenting

 

EDIT:

 

Fusk = Singleplayer koder

Hacks = Multiplayer program som ger övertag och förstör för alla andra

 

ser ni skillnaden??

 

Redigerat av Zlayer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...