Hoppa till innehåll

Man Blir Ju So Trott!


Static

Rekommendera inlägg

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst newnameguy

Jag håller med att det är jobbigt att möta cheaters på cs ;)

Fast detta är ett fuskforum, SÅ SLUTA KLAGA ÖVER CHEATERS!!!

Eller helt enkelt avgå från forumet...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

ännu en, jo jag accepterar fusk, men om man "fuskar" i CS, då hackar man vilket är olagligt i Valves regler.

 

"1 Poäng till DEM SMARTA MEDLEMMARNA PÅ FUSKA.SE"

 

Småungarna som säger:

" :bah: sidan heter fuska.se !!! :meddum: " ?

 

Zlayer du kan dra åt h*lvete, uppenbarligen har du ännu inte fattat mina argument precis som alla andra 10-13 åringarna här.

 

Så Zlayer du kan sätta dig o dina 10-13 åriga vänner som inte fattar argument i din Efterbliven-lista tills ni lär er skilja på FUSK och HACKS.

 

tönt.

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

ännu en, jo jag accepterar fusk, men om man "fuskar" i CS, då hackar man vilket är olagligt i Valves regler.

 

"1 Poäng till DEM SMARTA MEDLEMMARNA PÅ FUSKA.SE"

 

Småungarna som säger:

" :bah: sidan heter fuska.se !!!  :meddum: " ?

 

Zlayer du kan dra åt h*lvete, uppenbarligen har du ännu inte fattat mina argument precis som alla andra 10-13 åringarna här.

 

Så Zlayer du kan sätta dig o dina 10-13 åriga vänner som inte fattar argument i din Efterbliven-lista tills ni lär er skilja på FUSK och HACKS.

 

tönt.

 

Att hacka är fusk som ni säger. Ni säger ju det är fuskigt.

 

Static, du ska inte kalla oss omogna. Det är f*n du som får ryck om du märker om någon använder cheats. Bara för ett spel så tar du åt dig.

 

Kaktus-Killen, du kan aldrig stoppa fuskare. Men du har f*n inte rätt att säga noobs osv som Static säger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Elite

Vaddo har stor chans?? for det forsta heter det risk for det andra finns det ackliga cheaters po varaenda public. Vax upp

 

Jag skrev stor risk, läs igenom nästa gång..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

ännu en, jo jag accepterar fusk, men om man "fuskar" i CS, då hackar man vilket är olagligt i Valves regler.

 

"1 Poäng till DEM SMARTA MEDLEMMARNA PÅ FUSKA.SE"

 

Småungarna som säger:

" :bah: sidan heter fuska.se !!!  :meddum: " ?

 

Zlayer du kan dra åt h*lvete, uppenbarligen har du ännu inte fattat mina argument precis som alla andra 10-13 åringarna här.

 

Så Zlayer du kan sätta dig o dina 10-13 åriga vänner som inte fattar argument i din Efterbliven-lista tills ni lär er skilja på FUSK och HACKS.

 

tönt.

 

1. Jag säger inte FUSK till hacks.

 

2. jag har aldrig sagt noob om fuskare här på forumen, försök hitta en post.

 

3. jag vet att jag inte kan stoppa hackare, delvis för er som tydligen stödjer hackare.

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hahaha. Det här är riktigt underhållande.

Nej, jag tänker inte dra åt h*lvete.

Varför ger inte bara du och Static upp?

Ni har alla mot er på fuska.se och ändå vill ni fortsätta bråka.

 

Skaffa ett liv och väx upp. :)

 

 

 

ännu en, jo jag accepterar fusk, men om man "fuskar" i CS, då hackar man vilket är olagligt i Valves regler.

 

"1 Poäng till DEM SMARTA MEDLEMMARNA PÅ FUSKA.SE"

 

Småungarna som säger:

" :bah: sidan heter fuska.se !!!  :meddum: " ?

 

Zlayer du kan dra åt h*lvete, uppenbarligen har du ännu inte fattat mina argument precis som alla andra 10-13 åringarna här.

 

Så Zlayer du kan sätta dig o dina 10-13 åriga vänner som inte fattar argument i din Efterbliven-lista tills ni lär er skilja på FUSK och HACKS.

 

tönt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vax upp? Vem e de som kommer med spydiga kommentarer om inte ni ackliga hackers. Men ta det bara lungt nar ni blivit tillrackligt monga kommer in forsto att vi har ratt. Men det kommer med oldern so ni for allt ta och vanta lite...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...