Newk Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 varför förlorar jag durability i bg? jag är 42 druid :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 man förlorar kanske 1% ibland när man slåss, men inte för att man DÖR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 jag har aldrig förlorat durability i pvp överhuvudtaget men det kan va nåt tilfälligt med servern eller nåt sånt vilken server kör du på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 alla förlorar durability i bg men om man typ dör 2gg förlorar man kanske bara 1-3% dör man 10eller mer såförlorar man kanske 5% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 du får ju vara lite realistisk. OM nån slår på en sak går den ju i sönder, då gör väll armorn d med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 ja, men man förlorar inte durability när man DÖR i pvp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 21 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 jag har aldrig förlorat durability i pvp överhuvudtaget men det kan va nåt tilfälligt med servern eller nåt sånt vilken server kör du på? spelar på Drak´Thul men min priest förlorar jag inte så mycket durability på.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 ja, men man förlorar inte durability när man DÖR i pvp. Om man dör ofta så förlorar man 1 bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 vad störande :cry: !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Vadå? Det är väl inte så svårt och betala 1 silver? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg