Gäst BondaKransDans Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Hejsan! Jag har ett X-Box som jag är uttråkad på! Jag ska bygga på den med hjälp av Datormoderkort! Vet ni hur man tar ut FloppyDiskettEnheten? (På Datorn) Tack för förhand! Mer hjälp skulle vara fantastiskt! M.V.H // K-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Hejsan! Jag har ett X-Box som jag är uttråkad på! Jag ska bygga på den med hjälp av Datormoderkort! Vet ni hur man tar ut FloppyDiskettEnheten? (På Datorn) Tack för förhand! Mer hjälp skulle vara fantastiskt! M.V.H // K-D ur lär ni er alllt jag kan inte ens helften av de ni håler på med och :cool: att du ska göra en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 svara inte po amnet om du inte vet hur man ska gora? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 okej ska sluta med de då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 **HÄNGER inte med ska han göra en mini dator???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 **HÄNGER inte med ska han göra en mini dator???? aj det verkar så av ett x-box som han har trötnat på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 (redigerat) jaha varför köper inte han en istället?? Redigerat 21 Juni 2006 av Blizzey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 jaha varför köper inte han en istället?? frågga han inte vet jag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Hejsan! Jag har ett X-Box som jag är uttråkad på! Jag ska bygga på den med hjälp av Datormoderkort! Vet ni hur man tar ut FloppyDiskettEnheten? (På Datorn) Tack för förhand! Mer hjälp skulle vara fantastiskt! M.V.H // K-D öppna chassit tryck ut det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 jaha varför köper inte han en istället?? Jag frågade han också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Jag tror han menarvarnånstans det sitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Jag tror han menarvarnånstans det sitter. Jaha i X-boxet.?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.