Gäst Andreasswf Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 slutat läsa böcker...försöker börja igen...känner mig hjärn-död Men nu såg jag Chips svar och då säger jag väl såhär... Love Hina om manga gills Sagan om Ringen (Trilogin) om manga inte gills Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Eragon av Christopher Paolini Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Gillar stark Alex Rider böckerna. Riktiga rysare..!!! Finns det en sjunde bok om han..?? Gillar också Matthew Reillys, Hover Car Racer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Nu håller jag på å läser boken "Amerikanerna" Väldigt intresannt bok om amerikanernas patriotism och hur det tänker om världen. Allmänt hur de är. En bra bok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Hover Car Racer och Digitalfotografens faktabok (finsk bok, finns nog inte på svenska) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 håller på och läser Roots, läst halva boken och nu börjar den bli jobbig :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fusk_kollare1 Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 molly moon 1:an 2:an 3:an 4:an :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.