lithium Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Hej , Har hittat ett bug för hunters ! :) Okej såhär gör du : ETT:Stå nära en "bat handler" om du är horde. TVÅ:Bli attackerd av en alliance, tror inte om det funkar i duel. TRE:Fly från batteln med "feigting death". FYRA:Hoppa på en bat , och plötligt så har du ditt alldeles egna flygande mount ! http://video.google.com/videoplay?docid=84...49684&q=wow+bug Filmen där åvanför^ :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Helt cp:igt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 ehh?? helt sjukt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 21 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 vet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 men jag tror blizzard har fixat dom där flyg buggarna, som snöbollsbuggen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 (redigerat) Jag såg förut att en gnome red på en gryphon. Gnomen visste inte själv att den gjorde det. Men det var helt klart en bug. Dumt också och skriva namn och vilken server. Ser Blizzard att man utnyttjar bugen så kan man bli bannad. Redigerat 21 Juni 2006 av Puck0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 jag såg en UD på mount... han visste inte heller om det själv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 (redigerat) Jag har sett en massa alliance på gryphons och som kunde styra dem, och då laggade det som f*n. Redigerat 21 Juni 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Jag har sett en massa alliance på gryphons och som kunde styra dem, och då laggade det som f*n. Så du känner också till den :) Jo juste, du spelar också på Stormreaver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 anti-stormreaver ? :P nån som har testat sättet han använde ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 att flyga sådär kanske är roligt ett tag, tills man inser att man inte kan komma av, som man ser i slutet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 logga ut och in ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg