Gäst Elite Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Nu har ju 1.11 patchen släppts, men när jag laddat ner den så går det inte att installera den! Efter 84% så stannar den och det står bara "The tracker is not responding". Nån som har det likadant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 du får la ta o vänta tills blizzard har fixat det och det ryktas om att det e klart kl 17:00 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Aha okej, då blir det väl till att vänta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Exakt! Exakt samma sak för mig på 84 procent så stannar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 det är nog något tillfälligt :) (hoppas det iaf, annars kan man kanske baraklara 84% av naxx :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 för mig med men mitt internet är ochså konstigt pga patchen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 verkar som om alla websidor laddar långsammare för mig, och jag har inte ens installerat wow ännu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 för mig stannar det på 9 procent..o nu kan jag inte ens logga in.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Om det inte funkar imorgon så lovar vi varandra att vi ska hänga oss i mussladden. Ok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Självklart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Om det inte funkar imorgon så lovar vi varandra att vi ska hänga oss i mussladden. Ok? japp. trodde att det bara blev så här för mig men är det nån som har tryckt på "if you have trouble downloading, click here" när jag trycker på den så står det servern hittades inte, har det blivit så för nån annan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 (redigerat) Edit: Quote funka inte! >< Samma sak för mig, och för alla tror jag.. Redigerat 21 Juni 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg