Som rubriken säger, så undrar jag vad en Nintendo DS Lite kostar, och om jag isåfall ska köpa den istället för den vanliga??
tacksam för svar!
Som rubriken säger, så undrar jag vad en Nintendo DS Lite kostar, och om jag isåfall ska köpa den istället för den vanliga??
tacksam för svar!
↗ till inläggetSom rubriken säger, så undrar jag vad en Nintendo DS Lite kostar, och om jag isåfall ska köpa den istället för den vanliga??
tacksam för svar!
På nintendo.se kostar det 1599kr och ja du borde köpa Lite istället för vanliga ds.
Nintendo.se <--- Gå in där så kan du läsa om nintendo Ds Lite
Det är väl bara att den är snyggare,tar mindre plats & väger mindre. Annars är det nog inga skillnader på de två.
Pris^
batteriet är bättre och tar en timma kortare att ladda så det är nog runt 2 timmar nu...
Kostar 1499 Kr på Game, och på Game har dom pixel Garanti :kung:
vad är pixel garrantì?
Jag har en Lite och den äger den vanliga DS :D
↗ till inläggetKostar 1499 Kr på Game, och på Game har dom pixel Garanti :kung:
antar ifall en pixel går sönder så kanske du får en ny eller så fixar dom den.
nee! det kan det inte vara! det är la någotning typ som ``ultra rea`` bara ett säljord...
↗ till inläggetDet är väl bara att den är snyggare,tar mindre plats & väger mindre. Annars är det nog inga skillnader på de två.
Pris^
DS lite är ful. Men den vanliga DS är mycket bättre
Alla tror att DS lite äger ok det kanske den gör men den är ful och lite så det skulle inte passa för mig. jag har Den vanliga DS och den är bäst
det är bra! jag håller med dej, lite är ful som en... men den är lite grann bättre det är onödigt att köpa lite.
dem har gjort lite bara för att tjäna pengar och lura folk att köpa både DS och DS lite
DS lite har mycket bättre skärm också, man ser bättre & det är mycket snyggare men lite svårt att förklara. man kan säga att lampan är mycket kraftigare
↗ till inläggetDet är väl bara att den är snyggare,tar mindre plats & väger mindre. Annars är det nog inga skillnader på de två.
Pris^
Lite är defenitivt inte ful! om du jämför gamla o nya så är den nyare mycket läckrare. Ni måste ha väldigt dålig smak om ni inte tycker Lite är snyggare!!
Jag har en lite och kostade 199
köpte från min kompis han har as många
Pris^
Jo MYCKET ljusar skärm MYCKET längre batteri tid !
den glänser som bara den man kan spegla sig iden :kung:
↗ till inläggetSäg en anledning varför man ska ha vanliga ds när ds lite finns? Ds lite är så j*vla mkt bättre att det inte finns. Helt sjukt hur ful den första ds var om man jämför.Det är väl bara att den är snyggare,tar mindre plats & väger mindre. Annars är det nog inga skillnader på de två.
Pris^
↗ till inläggetJag har en lite och kostade 199
köpte från min kompis han har as många
Hur kan han ha as många då är han en liten bortskämd snorvalp med rika föräldrar lr??
↗ till inläggetSom rubriken säger, så undrar jag vad en Nintendo DS Lite kostar, och om jag isåfall ska köpa den istället för den vanliga??
tacksam för svar!
Hej på dig!
Själv har jag ett "vanligt" i färgen silver.
och det kostar ca. 1200-1700
ett ds-lite kostar ca. 1600-2000
MVH
B) Marcus :kung:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in