Zlayer Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Som rubriken säger, så undrar jag vad en Nintendo DS Lite kostar, och om jag isåfall ska köpa den istället för den vanliga?? tacksam för svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Som rubriken säger, så undrar jag vad en Nintendo DS Lite kostar, och om jag isåfall ska köpa den istället för den vanliga?? tacksam för svar! På nintendo.se kostar det 1599kr och ja du borde köpa Lite istället för vanliga ds. Nintendo.se <--- Gå in där så kan du läsa om nintendo Ds Lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Det är väl bara att den är snyggare,tar mindre plats & väger mindre. Annars är det nog inga skillnader på de två. Pris^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 batteriet är bättre och tar en timma kortare att ladda så det är nog runt 2 timmar nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Kid Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Kostar 1499 Kr på Game, och på Game har dom pixel Garanti :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 vad är pixel garrantì? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jag har en Lite och den äger den vanliga DS :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Kostar 1499 Kr på Game, och på Game har dom pixel Garanti :kung: antar ifall en pixel går sönder så kanske du får en ny eller så fixar dom den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 nee! det kan det inte vara! det är la någotning typ som ``ultra rea`` bara ett säljord... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst star_ship Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Det är väl bara att den är snyggare,tar mindre plats & väger mindre. Annars är det nog inga skillnader på de två. Pris^ DS lite är ful. Men den vanliga DS är mycket bättre Alla tror att DS lite äger ok det kanske den gör men den är ful och lite så det skulle inte passa för mig. jag har Den vanliga DS och den är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 det är bra! jag håller med dej, lite är ful som en... men den är lite grann bättre det är onödigt att köpa lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst star_ship Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 dem har gjort lite bara för att tjäna pengar och lura folk att köpa både DS och DS lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg