Zlayer Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Kommer det komma fler Pokémonspel (RPG) eller va Emerald det sista...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Nej, det sista är Mysterious Dungeon Red. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 e inte fire red och leaf green nyare än emerald, de e ju iaf nyare en r&s? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 e inte fire red och leaf green nyare än emerald, de e ju iaf nyare en r&s? Nope tror inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Pokemon spelen kommer nog aldrig ta slut, man trodde ju Pokemon Crystal var typ det sista men sen kom R/S med mycket bättre grafik och nya Pokemon. Så dom kanske gör om Pkmn Crystal sen till bättre grafik, sen håller dom ju på med Pkmn Diamond & Pearl och det är ju till Nintendo DS. Och sen ska det komma Pkmn Battle Revolution till det nya konsolet: Nintendo Wii. Så Pokemon tar nog aldrig slut :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 nån gång, men det är ju som med allt annat - det kan komma om 10 år! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue vill jag gärna ha mer info om. För övrigt så hade jag ingen blekaste aning om att det fanns ett Pokemon Emerald, vad är det för nytt med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 det är en uppgradering av Ruby/Sapphire, men utspelar sig 3 år senare. Nya saker: pokemon rör sig precis som i Crystal, Battle Frontier, båda Team Aqua och Team Magma är onda mm... kolla på serebii.net för mer info. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 (redigerat) Ok, dock så påstår min kompis att Emerald och Ruby/Saphire är väldigt lika spelmässigt? Redigerat 23 Juni 2006 av Skuggan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Ok, dock så påstår min kompis att Emerald och Ruby/Saphire är väldigt lika spelmässigt? Jo det är sant men på Emerald kan man fånga fler pokemon i zafari zonen efter att man slagit E4 OCH så kan man fånga både groudon och kyogre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Och Crystal pokémon i Safari Zonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Men vet någon när Pokemon Mystery Dungeon Red (till GBA) släpps i Sverige? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg