Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mîhker
Skrivet

e inte fire red och leaf green nyare än emerald, de e ju iaf nyare en r&s?

Skrivet

Pokemon spelen kommer nog aldrig ta slut, man trodde ju Pokemon Crystal var typ det sista men sen kom R/S med mycket bättre grafik och nya Pokemon. Så dom kanske gör om Pkmn Crystal sen till bättre grafik, sen håller dom ju på med Pkmn Diamond & Pearl och det är ju till Nintendo DS.

Och sen ska det komma Pkmn Battle Revolution till det nya konsolet: Nintendo Wii.

Så Pokemon tar nog aldrig slut :P

Skrivet

Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue vill jag gärna ha mer info om.

För övrigt så hade jag ingen blekaste aning om att det fanns ett Pokemon Emerald, vad är det för nytt med det?

Skrivet

det är en uppgradering av Ruby/Sapphire, men utspelar sig 3 år senare. Nya saker: pokemon rör sig precis som i Crystal, Battle Frontier, båda Team Aqua och Team Magma är onda mm... kolla på serebii.net för mer info.

Skrivet (redigerat)

Ok, dock så påstår min kompis att Emerald och Ruby/Saphire är väldigt lika spelmässigt?

Redigerat av Skuggan
Skrivet

Ok, dock så påstår min kompis att Emerald och Ruby/Saphire är väldigt lika spelmässigt?

Jo det är sant men på Emerald kan man fånga fler pokemon i zafari zonen efter att man slagit E4 OCH så kan man fånga både groudon och kyogre.
  • Skapa ny...