Nami Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Jag vet inte vad regionen heter men den är ny och den ser ut såhär: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 26 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 (redigerat) Jaja, kul med en ny region iaf. Redigerat 26 Juni 2006 av Zlayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Jupp, jag kommer nog köpa Nintendo DS för där kommer det komma mycket RPG Pokemon spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Jag har Nintendo Ds och det är jättebra men vänta till Nintendo Ds lite kommer ut,det är mycket bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 26 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Allt som är bättre är ju att den är smalare och snyggare <_< Jag har Nintendo Ds och det är jättebra men vänta till Nintendo Ds lite kommer ut,det är mycket bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Jag har Nintendo Ds och det är jättebra men vänta till Nintendo Ds lite kommer ut,det är mycket bättre! Smalare,snygare,lätare,bätre skärmar m.m rä det som är bätre med ds lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Och bättre stavas med två t! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Dungeon Fire Red verkar vara ett bra spel som jag antagligen kommer köpa. Men jag tycker inte att regionen ser ut som från ett Pokémon spel. Coolen: Gå inte off topic genom att märka andras stavning! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 26 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Jag kommer också att köpa det, jag hade gärna köpt det andra, fast de är ju till Nintendo DS... Dungeon Fire Red verkar vara ett bra spel som jag antagligen kommer köpa. Men jag tycker inte att regionen ser ut som från ett Pokémon spel. Coolen: Gå inte off topic genom att märka andras stavning! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Dungeon Fire Red verkar vara ett bra spel som jag antagligen kommer köpa. Men jag tycker inte att regionen ser ut som från ett Pokémon spel. Coolen: Gå inte off topic genom att märka andras stavning! Jag tycker det inte ser ut som ett annat pokémon spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 diamond och pearl kommer till DS efter sommaren över 20 nya pokemon coolt. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 (redigerat) Dungeon Fire Red verkar vara ett bra spel som jag antagligen kommer köpa. Men jag tycker inte att regionen ser ut som från ett Pokémon spel. Coolen: Gå inte off topic genom att märka andras stavning! det är ett pokemonspel, jag har läst ALLT om det. :) Carttie: man ser ju inte hela! :( Redigerat 27 Juni 2006 av flygon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg