Gäst Pcplayer Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 förut använde jag backstab men sen sa en kompis att om man peppaar med sinsister strike o sen esvciverate så är de bättre ..o de va de ochså..nu är jag snart lvl 12.. o tycker ni att jag ska ska köpa backstab rank 2..? för jag har ett svärd i main hand o de skadar liksom mer då..jag menar sen får jag ju ambush....va tycker ni..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 (redigerat) om du har svärd i mainhand så e ambush/backstab inget för dig, för att man måste ha dagger i main hand men om du undrar hade ja köpt backstab rank 2 för man kan använda den när man inte e stealthad så om man e i en grupp å nån annan har fiendens aggro så kan man gå baki han och backstabba han å även om man int e i en grubb så kan man kidneyshotta moben å backstaba han. Redigerat 22 Juni 2006 av Link the legend Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
macan Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Tanka titanpanel så kan du se, du får även med massa andra bra saker där som du kan se t.ex din FPS, hur mycket slots du har kvar i bagsen, din durability i % på ditt gear så du vet när du ska reparera :) http://curse-gaming.com/en/wow/addons-860-1-titan-panel.html jag tycker du ska köra med dagger i mainhand, det är bäst när du kör instancer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 köp alltid uppgraderingar till attacker även om du inte behöver dem just då ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 ja gör det, jag köpte inte feint rank två först, så när jag körde dm (jag va uttråkad) så drog jag MYCKET mer aggro än lvl 22 warriorn, fastän jag gjorde feint rank 1 så mycke jag kunde, inte för att jag dog men... det e inte så bra om det hade vart gnomereg eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 k..jag kom på en bra taktik..jag kör med dagger i main hand sen börjar jag med gouge en combo point sen backsyab 2 compo point sen tar jag sininster strike till 4 eller 5 combo point sen esc..=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Kör med 2 svärd, Cheapshot(2), Sinister strike(1),Gourge(1),Sinister strike(1), Evolotion(STAVA) 1,-1.7k crit :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 ja köp backstab rank 2... det är bra att ha senare och är ditt svärd ett som man måste ha i main hand om inte så skaffa en dagger i main hand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg