ThePunisher Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 lol? I alla fall, så sitter jag 100 min hemifrån nu, så det blir svårt att fota kissen min :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Det är ingen katt! Det är en blandras mellan Chihahua och Tiger!!!1111oneoneeleven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Stygg katt du har salzis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag har inga bilder just nu men jag kan kanske skick in senare. Men jag har i alla fall två hundar och en katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag har en fin katt som heter Kalle och han är 2 år gammal. Innan var han utekatt, men nu flyttade min mamma till lägenhet. Hoppas att han kan trivas som innekatt. Här sitter Kalle och softar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Sån där katt ska man ha ;)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Jag har en fin katt som heter Kalle och han är 2 år gammal. Innan var han utekatt, men nu flyttade min mamma till lägenhet. Hoppas att han kan trivas som innekatt. Här sitter Kalle och softar... HAHA lol haha shit vilket snyggt kort!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Jag har en fin katt som heter Kalle och han är 2 år gammal. Innan var han utekatt, men nu flyttade min mamma till lägenhet. Hoppas att han kan trivas som innekatt. Här sitter Kalle och softar... Tack! ;) Han tycker att det är skönt och sitta så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 hmmm..dom första symptomen på en blivande soffpotatis lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Jag har en fin katt som heter Kalle och han är 2 år gammal. Innan var han utekatt, men nu flyttade min mamma till lägenhet. Hoppas att han kan trivas som innekatt. Här sitter Kalle och softar... Hmm ska försöka fixa en bild på min hund. Hon siter så j*vla fullt! hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Jag har en fin katt som heter Kalle och han är 2 år gammal. Innan var han utekatt, men nu flyttade min mamma till lägenhet. Hoppas att han kan trivas som innekatt. Här sitter Kalle och softar... Okey gör du så. Blev lite nyfiken nu. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Hade du lagt en fjärrkontroll där och en påsechips så skulle din katt äga :)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.