Gäst DonKeN Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 (redigerat) Hej. Vilka lag tror ni kommer bli vassast och grovast och svårast vid åttondelsfinalen. Enligt experterna så är den rättvis. Jag tror att Italien-Australien Ghana-Brasilien Sverige-Tyskland Dem kommer jag förmodligen att kolla på och jag har aningar om att det blir riktigt svåra matcher för lagen. Ghana kommer få det svårt mot Brasilien. Jag tycker det var lite orättvist. Om USA vann mot Ghana igår så skulle det bli Italien-Brasilien. Aja, det är bara och vänta och se vad som händer. :medieval: Här kommer jag med listan på hela åttondelen. http://img143.imageshack.us/img143/1677/vmtider6rp.png Redigerat 24 Juni 2006 av Puck0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Intressanta åsikter, dock så tror jag inte att Australien kan skrälla mot Italien som de gjorde mot Kroatien i gruppen. Förövrigt så lär Brasilien - Ghana och Tyskland - Sverige bli de hetaste åttondelsfinalerna med tanke på att lagen är väldigt jämlika både spelmässigt och till en viss del teknikmässigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Jag håller med dig. Sverige-Tyskland är en rättvis match. 2 lag som är nästan lika bra. Det kommer bli en kanonmatch! Längtar tills imorgon :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Jag håller med dig. Sverige-Tyskland är en rättvis match. 2 lag som är nästan lika bra. Det kommer bli en kanonmatch! Längtar tills imorgon :) Det är inte en rättvis match Tyskarna är SÅmycket bättre än oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Jag håller med dig. Sverige-Tyskland är en rättvis match. 2 lag som är nästan lika bra. Det kommer bli en kanonmatch! Längtar tills imorgon :) För några år sedan så skulle jag hålla med dig, då Tyskland var så överlägsna gentemot Sverige. Dock så tycker jag som jag sagt i flera andra trådar att Sveriges samspel inom laget förbättrats avsevärt. Försvaret gör det de ska utan onödiga backåtlägen eller tabbar. Mittfältet är den starkaste i laget då de har flera spelare som Kim Källström som kan komma till bra avslut. Anfallet är nog den svagaste punkten då Zlatan inte presterat bra alls, Henke inte spelat bra på länge utöver hans mål mot England. Om man jämför detta lag med laget för några år sedan så är det nuvarande Svenska landslaget oerhört stabilare på alla positioner. Så enligt mig så kommer Sverige att göra en rättvis match mot Tyskland som kan sluta hur som helst, då båda lagen är stabila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Jag håller med dig. Sverige-Tyskland är en rättvis match. 2 lag som är nästan lika bra. Det kommer bli en kanonmatch! Längtar tills imorgon :) Inte mycket. Men problemet är att Tyskarna har en så himmla bra mittfällt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Jag håller med dig. Sverige-Tyskland är en rättvis match. 2 lag som är nästan lika bra. Det kommer bli en kanonmatch! Längtar tills imorgon :) jag håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jag tror och Hoppas att Australien ska skrälla och ta sig till Kvartsfinal, det skulle vara grymmt kul att se... Men jag tycker inte att Italien är så bra, så jag tippar en 2-1 till Australien i den matchen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 (redigerat) Heja Australien! Ut med England [].[] ---- Redigerat 25 Juni 2006 av ScrapCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jag hoppas på Australien, de har ett bra lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Nu spelar England - Ecuador och där engelsmännen har en stor press på sig för ett avancemang. Senare ikväll visar de en otroligt spännande match mellan två jämlika lag, vilket är Holland - Portugal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.