Xade Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Nej, jag vet... <_< men de är zombie liknande. Jag skrev med " av en anledning... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 RE4 är ett såkallat ''Survivor Horror'' spel precis som alla andra spel i serien som senare har blivit kallade ''zombie'' spel. I RE4 finns inga zombisar nej, istället finns det så kallade Ganados som har fått en parasit i sina vener som kallas för Las Plagas. RE4 är bättre än dem andra RE spelen. Däremot är Resident Evil Rebirth till GC det bästa ''Zombie'' spelet i RE serien. Om man vill läsa mer om RE4 ska man gå till rehorror.net eller residentevilfan.com men även residentevil.com om man vill läsa mer. Jag är själv ett stort f*n av serien både film och spel och äger Resident Evil Rebirth, Resident Evil Zero Och Resident Evil 4 till GC, Resident Evil 3:Nemesis till PS1 och Resident Evil: Code Veronica X till PS2. Min Slutsats KÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖP :D !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 ja då va det dags o köpa nytt spela igen o jag undrar om någon (som har resident evil 4) kan berätta om vad dom tycker o så eller om det kanske finns något bättre Zoombie spel till gamecube för jag vill så gärna ha ett nytt spel så svara gärna så fort som möjligt :) Läs min recension bland fusk/recensioner ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Det enda jag är lite missnöjd med RE4 är att det inte är tillräckligt mycket skräck... det är mer action... Tycker inte ens att det är ett skräck spel... Då ska man bli rädd nångång, visst man kanske får panik nångång, men skrämd blir man inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Det enda jag är lite missnöjd med RE4 är att det inte är tillräckligt mycket skräck... det är mer action... Tycker inte ens att det är ett skräck spel... Då ska man bli rädd nångång, visst man kanske får panik nångång, men skrämd blir man inte! Skrämd ne för fean. Men blir du stresad? Tänk dig första gången du spelar det och du inte kan kontrolerna riktigt, och sp kommer du in i första byn och så hör du plötsligt en motorsåg. och så är du redan omringad av massor av bybor. håll med om att du bli stresad och pulsen ökar lite? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 (redigerat) Håller med Venomblade, jag hållde på att få en hjärtattack när Dr.Slavador kom med sin motorsåg. Jag dog också 3 gånger före jag döda honom tror jag :lol: ! Men nu har jag varvat det minst 10 gånger :kung: I LOVE RE4 Redigerat 25 Juli 2006 av sicworld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg