hmx Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 (redigerat) Hej... jag behöver hjälp med att installera HPK(high ping kicker) har laddat ner high_ping_kicker.amxx och sam fil och därmot har dem placerat rätt med vidare kommer ingestans.. ner jag uppdaterade amxmodx står det så här i consol.. StatsX 1.01 AMXX Dev Team statsx.amxx running CS Misc. Stats 1.01 AMXX Dev Team miscstats.amxx running CS Stats Logging 1.01 AMXX Dev Team stats_logging.a running unknown unknown unknown amxx_atac.2.5.5 bad load unknown unknown unknown amxx_atac_cfg.1 bad load unknown unknown unknown amxx_atac_cfg.a bad load unknown unknown unknown atac_jail.amxx bad load unknown unknown unknown Citi bad load unknown unknown unknown High bad load unknown unknown unknown hpk.amxx bad load unknown unknown unknown Freefrag bad load unknown unknown unknown afkkicker.amxx bad load unknown unknown unknown Admina bad load unknown unknown unknown amx_adminmodel. bad load 36 plugins, 23 running dem andra fungerar och har laddat med HPK fungerar inte ... snälla jag kollat överallt men hittar inte felet..... om ni kunde hjälp mej hade varit jätte tacksam... :unsure: edit §1.23, §1.2, §1.4 //nico Redigerat 24 Juni 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 har du lagt till "hpk.amxx" texten till Plugins listan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hmx Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) Ja det har jag gjort. hpk.amxx i plugins och hpk.sam i scripting ... men fortfarande ingenting...... har fastanat där... edit §1.23, §1.2, §1.4 //nico Redigerat 24 Juni 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 du vet att du ska inte lägga till "hpk.sma" i listan!? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Spelar val ingen roll? For mej funka boda delarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 FFS Killen du har säkert AMX inte AMXx !!! Du får använda hjärnan! Var inte lat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg