Kokoro Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Ja, jag vet att jag är en n00b, men jag är i seriöst behov av hjälp! Jag är nere vid järnvägsstationen, precis i början av spelet, och har precis fått utt Cynthia, genom att trycka på den röda knappen i slutet av tåget. Men om inte jag minns helt galet så ska man igenom hela tåget för att göra något, som jag inte minns vad det är som sagt. Jag tror det har med en låda eller något att göra. Snälla någon, hjälp mig, jag har totalt fastnat! GLAD MIDSOMMAR! :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. White Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 öö ok ja de e bara o vänta te nån hjälpt dej för ja kan de inte!! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 sök på Google på "Silent hill 4 the room guide" eller här är länk http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/919554.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 jag tror inte att du ska igenom hela tåget... jag har för mig att man skulle ut igen och tillbaka där man kom ifrån... men det var skitlänge sedan jag spelade det, så jag är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.