Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 det vill jag också veta!!? :blink: Skulle vara roligare om man kunde köra på internet och åka hem till andra o göra inbrott o sont.. The sims online finns?Men jag har inte provat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
janna Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 jag fattar inte vad som är meningen med sims2 det värkar jätte tråkigt jag har bara kört det en gång och det var super tråkigt :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aquaboy Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 sant ! undrar hur många Tera-byte livet ligger på :P Det fins massa varationer om the sims. the sims 2 the sims on holiday the sims deluxe edition ..... :zzz: man bara tillverkar så många spel som möjligt för att sälja det sen efter ett tag kommer complete collektion med alla spel i ett för ett mindre pris :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izza555 Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 sant ! undrar hur många Tera-byte livet ligger på :P Hej! Jag har läst alla svar här men jag håller inte riktigt med.. Jag tycker att sims 2 är jättekul. Har ni verkligen upptäckt allt som man kan göra? Jag menar det finns ju hur mkt som helst! Jag har spelat sims sen det första sims 1 spelet kom ut och kolla.. jag har inte tröttnat! Det finns vissa saker som jag kanske upptäckte igår! Jag laddar t.ex ner saker till spelet från internet. Så kan man undra om ni har alla tillägg? Vanliga sims 2 är nämligen inte så jättekul tycker jag heller men med allt man kan göra i expansionpaketen blir det hur kul som helst och jag kan inte slita mig från datan.. Men men alla tycker som dom vill! Hare bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Jag spela det när jag var typ 9 bast, men nu är det helt meningslöst :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aquaboy Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Jag spela det när jag var typ 9 bast, men nu är det helt meningslöst :bah: i mölndal utanför göteborg säljer dom the sims 2 för 150 kr! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag tycker bara det är kul att bygga, inte att sköta om människorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izza555 Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Ehh.. vad gör ni här då om ni inte tycker om sims? Sluta klaga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Ehh.. vad gör ni här då om ni inte tycker om sims? Sluta klaga! Vi tycker det är kul att klaga så klart :P Det roliga med sims är att EA games har byggt in små virusbehållare i Cd-skivan och när man tar på den blir man helt beroende av sims om man inte har stark motsåndskraft (det bygger Blizzard in i sina spel) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xuande Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 (redigerat) Men klaga inte vissa tycker det är kul andra inte. End of story. Redigerat 18 Augusti 2006 av Velocity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Jag spelar The Sims ibland, det är ett bra tidsfördriv! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskisfuskis Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Men det är kul att leva nån annans liv typ! Man kan vara typ galen! Göra vad som helst! SIMS ÄR KUL INGEN PROTEST! Ni kan lika gärna gå in på ett hata the sims forum! SIMS ÄR KUL INGEN PROTEST! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg