Ryow3n Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jag tycker bara det är kul att bygga, inte att sköta om människorna. Haha exakt! ^^ Jätteskoj att bygga och slänga in möbler och så men sen man ska behöva ta hand om dom som ska bo där, näää tack :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xdelina Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 sims är meningslöst.. <_< :huh: kan någon förklara för mig varför sims 2 är kul ? jag fattar nämligen inte vad som är kul. :blink: The sims 2 är roligt för att man leker guuuud :P närrå men det är bara roligt helt enkelt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskisfuskis Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Sims är kul, jag börjar bli arg! Gå till ett simshatar forum istället! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JagVillHetaSims Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 jag älskar sims. älskarälskarälskarälskar det! sims sims sims sims sims sims sims sims sims sims sims sims sims sims sims sims sims sims sims sims sims sims sims sims sims sims Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Jag gissar att du kommer få en varning för detta inlägget, men vad vet jag :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JagVillHetaSims Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Jag gissar att du kommer få en varning för detta inlägget, men vad vet jag :rolleyes: jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Ja. Skärpning, det är mycket spam i denna tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Men seriöst om ni kollar så ser ni att det ärånga mer tjejer än killar som spelar The Sims...Och det e mer killar som speler World Of Warcraft och CS, plus att folk har olika smaker... det e som att vissa gillar HipHop andar Hård rock och andra Pop, inte svårt att fatta ;) End Of This Story..! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg