💬
Logga in
Fuska.se

Midsommarafton

27 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 3 · Lärling

Helt ok Midsommar.

Satt inne och snacka lite, drack cider, grilla kött, och en massa annat.

↗ till inlägget

det var den semmsta midsommar afton i hela mitt liv. vi skulle åka med vår motorbåt och sen började motorn ryka och om vi då hadde fortsat att åka så hadde motorn börja brina. då fick vi skjus till en brygga av en annan båt. då kom en kille och sa att han kunde skjusa hem pappa. då kom pappa med vår lilla jolle med 5 hästar att skjusa hem båten som tog 2 timmar :angry:  :(

Vilken osis :o

Aja låter som dom flesta har haft det bra.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag var i Kroatien visste knappt att det var midsommar :(

Nivå 10 · Veteranfuskare

Vi hade många gäster.. Vi var väl en 15 styckna... Till natten blev hälften fulla och jag gjorde inget annat än att kolla på fotbolls-vm och lite film.... Råkade dock nicka en fotboll på grannens bil....

Nivå 4 · Lärling

Min var nästintill perfekt

Tänk er:en ostrypt Yamaha DT125 R,30Liter soppa,6200hektar skog som man äger och vackert väder plus riktigt blöta myrar :D

Det enda som hade kunnat vara bättre var om man fick vara hos den man gillar

27 Jun 2006
Nivå 7 · Fuskare

min var sämst

min pappa tappa bort sin plånbok sen så kollade jag på machen efter 3minuter så gick jag ut och spela fotboll.Sen så kollade jag på matchen :)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hur var eran midsommar fest?

Min var så tråkig vi var bara hos några vänner ingen dans vid midsommarstången eller nå sånt  :unsure:  :cry:

Tycker du att din midsommar var tråkig då skulle du ha sett min :( . Jag plus hela min familj fick magsjuka. Vi låg och spydde hela midsommarafton. <_<
28 Jun 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Eftermiddagen varre ut till mormor o fira traditionell midsommar med dans runt stång o jordgubbar. Sen på kvällen varre av till ett Tivoli i stan.. drog runt där med ett gäng polare o njöt av den varma sommarkvällen. När småtimmarna sedan började smyga sig fram tältade vi ute vid en sjö.. Vaknade kl 9 med myggbett över hela kroppen..

Underbart :wub:

Tivoli i Billeb3rga, oh saint. ;D

~

Inaktuell tråd, eller egentligen inte. Men de som kommer att svara har svarat. =)

Fortsatt trevlig sommar på er.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.