Hoppa till innehåll

Dator Karch

khsl

Rekommendera inlägg

Gäst Kaktus-Killen

HEj  skulle ren göra min98  men sen när jag staradade den så tjöt de och  sen  kom det ingen blid på skärmen. jag mvar och ren gfjorde grafick kortet och  inteetrn minnet vad är dety för fel och kan jag fixsa det??

"Hej, (jag) skulle göra ren min (windows-) 98 dator, men sen när jag startade den så tjöt den och sen kom ingen bild på skärmen, jag rengjorde grafik-kortet och intern-minnet. Vad är det för fel och kan jag fixa det??"

Låter mest som om en kabel har lossnat mellan moderkortet och grafik-kortet, kolla alla kablar att de sitter som de ska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Asså du. inte för att va taskig... Men seriöst. Lär dig stava!

ja men jag var lite stresad för pappa blev as arg!!! lixom!! annars hadde jag för sköt att stava bättre och sen har jag svårt för attt stava>!!

och nu behöver inte svara mer nu för pappa ficksade de!

Redigerat av khsl
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

HEj  skulle ren göra min98  men sen när jag staradade den så tjöt de och  sen  kom det ingen blid på skärmen. jag mvar och ren gfjorde grafick kortet och  inteetrn minnet vad är dety för fel och kan jag fixsa det??

Hoppas du far igang datorn igen!

Redigerat av Ryu Hayabusa the Ninja
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du läser tydligen inte någonting som personerna innan dig skriver eller hur?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...