khsl Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) stängt!! Redigerat 19 Juli 2006 av khsl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Skicka in den på reparation och ta en stavningsläxa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Skicka in den på reparation och ta en stavningsläxa. nej det kan jag inte för det är en 98 blir för dyrt och sen orka ta stavnigs läxa!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 du rengjorde väl den med luft-tryck för vatten pajar hela hårdvaran!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 HEj skulle ren göra min98 men sen när jag staradade den så tjöt de och sen kom det ingen blid på skärmen. jag mvar och ren gfjorde grafick kortet och inteetrn minnet vad är dety för fel och kan jag fixsa det?? "Hej, (jag) skulle göra ren min (windows-) 98 dator, men sen när jag startade den så tjöt den och sen kom ingen bild på skärmen, jag rengjorde grafik-kortet och intern-minnet. Vad är det för fel och kan jag fixa det??" Låter mest som om en kabel har lossnat mellan moderkortet och grafik-kortet, kolla alla kablar att de sitter som de ska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Asså du. inte för att va taskig... Men seriöst. Lär dig stava! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Det tycker jag med! en 12:åring borde kunna stava bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 26 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 (redigerat) Asså du. inte för att va taskig... Men seriöst. Lär dig stava! ja men jag var lite stresad för pappa blev as arg!!! lixom!! annars hadde jag för sköt att stava bättre och sen har jag svårt för attt stava>!! och nu behöver inte svara mer nu för pappa ficksade de! Redigerat 26 Juni 2006 av khsl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 yeah right......men jag tror också det är en kabel som lossnat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 26 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 du rengjorde väl den med luft-tryck för vatten pajar hela hårdvaran!? dam sög fläckten i grafick kortet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 (redigerat) HEj skulle ren göra min98 men sen när jag staradade den så tjöt de och sen kom det ingen blid på skärmen. jag mvar och ren gfjorde grafick kortet och inteetrn minnet vad är dety för fel och kan jag fixsa det?? Hoppas du far igang datorn igen! Redigerat 19 Juli 2006 av Ryu Hayabusa the Ninja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 HEj skulle ren göra min98 men sen när jag staradade den så tjöt de och sen kom det ingen blid på skärmen. jag mvar och ren gfjorde grafick kortet och inteetrn minnet vad är dety för fel och kan jag fixsa det?? Du läser tydligen inte någonting som personerna innan dig skriver eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg