JtK Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Ska jag köpa PSP eller ska jag vänta till Playstation 3? För jag ska nog köpa nåt av konsollerna och jag vill köpa rätt sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Jag tycker att du ska köpa Playstation 3 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JtK Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Jag tror det med faktiskt, fast jag är ju inte helt säker.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Ja du ska helt klart köpa PlayStation 3 istället för psp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 haha ps3 ä ju bara 3 ggr så dyrt men klart coolare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Ska jag köpa PSP eller ska jag vänta till Playstation 3? För jag ska nog köpa nåt av konsollerna och jag vill köpa rätt sak. tycker ochså du ska köpa ps3 kanske lite dyrare men collare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 (redigerat) PsP Jag skulle ha köpt det,jag vet att Ps3 är bättre men Psp kan man ta med sig. Spela i bilen,på tåget vart som helst Redigerat 27 Juni 2006 av rikar cena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkanerkan Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Ska jag köpa PSP eller ska jag vänta till Playstation 3? För jag ska nog köpa nåt av konsollerna och jag vill köpa rätt sak. psp e bra om du ta med dig den och playstation 3 om du hemma mer går ej att säga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 (redigerat) Ska jag köpa PSP eller ska jag vänta till Playstation 3? För jag ska nog köpa nåt av konsollerna och jag vill köpa rätt sak. Jag har psps, men det har baar legat och smalat damm i 2 månader nu. Jag tytcker inte det finns så många roliga spel till psp, om du är ute efter en portabel consol så köp ds. Men om du vill ha ps3 så får du nog börja spara nu tror jag för det är inte det biligaste. Men jag vet inte... jag tycker psp suger så jag skulle nog välja ps3 Redigerat 27 Juni 2006 av ポケットモンスタクリスタルバージョン Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 jag föstår inte de kommer nya sånna här ämnen hela tiden de e inte precis så att folk ändrar sina åsikter så läs dom som redan finns!! got damit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg