Hoppa till innehåll

Gameboy Advance Sp?


ajar
 Dela

Rekommendera inlägg

Det enda jag vet som är bättre är att den har en inbyggd lampa. Fast om du ska köpa ett Gameboy föreslår jag Gameboy Micro, som är mindre, skarpare grafik och man köra gamla Gameboy spel med den också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra att veta om Game Boy Advance SP:

– Game Boy Advance SP hanterar både 2D- och 3D-spel och kan visa över 32 000 färger. Ljudet återges i stereo om hörlurar kopplas in.

 

– Game Boy Advance SP skärmen är skarpare och har belysning.

 

– Om man vill spela med eller mot varandra kan upp till fyra Game Boy Advance SP kopplas ihop (trådlöst eller med kablar). Speciella tillbehör krävs för detta.

 

– Du kan koppla ihop Game Boy Advance SP till spelmaskinen Nintendo GameCube om du har en Nintendo GameCube Game Boy Advance Cable.

 

– Game Boy Advance SP har ett inbyggt och uppladdningsbart batteri som kan laddas upp cirka 500 gånger och räcker 6–10 timmar åt gången. Laddare ingår.

 

– Game Boy Advance SP kan spela alla Game Boy-, Game Boy Color- och Game Boy Advance-spel, men Game Boy Micro spelar endast Game Boy Advance-spel. De äldre spelen blir dessutom snyggare på de nya maskinerna.

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra att veta om Game Boy Advance SP:

– Game Boy Advance SP hanterar både 2D- och 3D-spel och kan visa över 32 000 färger. Ljudet återges i stereo om hörlurar kopplas in.

 

– Game Boy Advance SP skärmen är skarpare och har belysning.

 

– Om man vill spela med eller mot varandra kan upp till fyra Game Boy Advance SP  kopplas ihop (trådlöst eller med kablar). Speciella tillbehör krävs för detta.

 

– Du kan koppla ihop Game Boy Advance SP till spelmaskinen Nintendo GameCube om du har en Nintendo GameCube Game Boy Advance Cable.

 

– Game Boy Advance SP har ett inbyggt och uppladdningsbart batteri som kan laddas upp cirka 500 gånger och räcker 6–10 timmar åt gången. Laddare ingår.

 

– Game Boy Advance SP kan spela alla Game Boy-, Game Boy Color- och Game Boy Advance-spel, men Game Boy Micro spelar endast Game Boy Advance-spel. De äldre spelen blir dessutom snyggare på de nya maskinerna.

 

:lol:

 

 

 

Det där var mycket intressant fakta. Jag ska nog köpa en SP när jag får pengar.

Tack för all bra information!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det enda jag vet som är bättre är att den har en inbyggd lampa. Fast om du ska köpa ett Gameboy föreslår jag Gameboy Micro, som är mindre, skarpare grafik och man köra gamla Gameboy spel med den också.

 

game boy advance sp

 

den har en lampa och sen är den i en form av en bärbar data för man kan vika ihop den så man kan ha den i fickan lätt och man kan ha minnes kort till den också och ni måste bara testa army men eller scooby doo!! :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...