maka Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) jag har kommit till shadow lugia men vilken poke boll ska man använda? Redigerat 24 Juni 2006 av maka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Leosen Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jag hade tur och fångade den med en pokéboll (vanlig) men du kanske kan pröva med en "premier ball" eller en "nest ball" om den är svag men använd INTE "master ball" för det är inte värt att slösa den på Shadow Lugia :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav_fuska Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 jag har kommit till shadow lugia men vilken poke boll ska man använda? du ska ha master ball den får man genom att gå till prof:krane han visar en hemlig ingång som leder dig till master ball :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Materball tycker inte jag är värd att slösa på Lugia om du inte verkligen gillar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Leosen Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Du ska inte använda Master ball, spara den till Shadow dragonite eller nåt men inte till Lugia för den är inte så svår att fånga som de flesta tror Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg