Tox Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 (redigerat) Hej! Vad kan man egentligen byta Kingstons med? Jag har bytt med väggar stenar och moln, statyer, minish och människor. Men nu vill ingen byta mer, och Tingel säjer att jag har 3 kvar! Vilka konstiga saker vill byta mer? Redigerat 6 Juli 2006 av Tox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miki Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Inga andra tror jag.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maka Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 du ska byta med 5 tingel til och dom finns på olika stälen en vet jag den finns i kohagen högst upp till vänster gå in i dören där går du upp alla trapor så att du kommer upp fiksa hans kinston så går du dit byg arbetarna va när man har klarat första bossen där finns ett hål använd vänd upp och ner vapnet som man får i andra bossens grotta shut ner i hålet sen hoppa i och tryck upp så hittar du nästa tingle fiksa hans kinston sen ska du ha fått hema nykeln som man kommer in till ko hagen där ska du bli liten sen gå in till kon där inne han har kinstone fiksa hans sen ska du gå förbi kohagen då ska du åka över vatnet eller inte sen kommer du till ett hus gå till trapen brivid den ner där hittar du tingle fiksa hans kinstone sen när du har fiksat alla gå till bårgens bryga där hittar du nåra stälen som du ska tända alla eld saker med hjälp av knappen brivid dom så ska du tända alla då kommer en stege att fala ner öppna skat kistan där hittar du nåt p.s du ska hjälpa mig sen puh det var jobbigt :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Tack, men allt det har jag gjort! :P Behöver du hjälp med något så säg bara till! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg