Början 8an efter sommarlovet -_____-.
Vilken Klass Ska Ni Börja I Efter Sommarlovet?
Jag ska börja i 9:an, det kommer att bli tufft det här...
ska börja 1:an på gymnasiet kom in på teknik jippie :) på mina stadiga 190 poäng
71 (vilket motsvarar 7A på lågstadiet/mellanstadiet i min skola). :P
ska börja i 7:an. :student:
ska börja i sexan... de verkar inte kul ALLS!!! förutom att åka hur långt man vill på rasterna :D jag ska typ ta me sparkcykeln till skolan o åka runt lite utanför skolan, de finns asmånga stora trappor som man kan tricka på :D
↗ till inläggetLycko du behöver inte göra ett skit på ett helt år :(Början 8an efter sommarlovet -_____-.
Ska börja 1:an
ska börja sjuan o det finns 3 gårdar norgården,mellangården och sörgården .
ja hammnade i sörgården och det är den strängaste gården liksom man får mer läxer och har mer matte där <_< och jag hatar matte haha
5:an
9:an
Putte och Gnome: Måste vara spännande? :)
Ska börja 9:an. Ska bli kul :)
ska börja 1:an
MB: 245 poäng = En säker plats på Teknik, fast min kompis hade 300 p och valde samma :o
Najs :) Får ta och slita extra hårt i 9:an nu, måste försöka få så bra extrapoäng som möjligt. ;)
Själv så lutar det mycket åt IT hållet. Kommer antagligen inte vara med mina kompisar, då min bästa kompis gillar naturvetenskap. :( Känns ju lite pirrigt att hamna i en helt ny klass i gymnasiet, fast det får man ta.
MB det är ju det som är så j*vla roligt med att börja ny skola... ingen känner någon!
Jag gick ut med 205 poäng :P jag var kanske inte så seriös i skolan...
Ska iaf gå NV/NV spånga... Någon annan som ska gå spånga?
Jag ska börja 6:an.
1an
Jag ska börja i 4:an.
7:an här.
Undrar vad som kommer ^_^!
↗ till inläggetMB det är ju det som är så j*vla roligt med att börja ny skola... ingen känner någon!
Jag gick ut med 205 poäng :P jag var kanske inte så seriös i skolan...
Ska iaf gå NV/NV spånga... Någon annan som ska gå spånga?
Ingen känner nogon?
aja så är de iafa inte i klassen brorsan ska börja i, 8 av 16 kmr från samma skola, och på hela den skolan så känner han rätt många ^^