Nami Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Ja, jag undrar vilka attacker jag ska lära min Ninetales, för dom attackerna jag har är inte värst bra tycker jag, men ni kanske kan komma med några förslag? Ninetales: Lv 48 Attacker: Confuse Ray Fire Spin Flamethrower Quick Attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Fire Blast. Confuse Ray. Safeguard. Quick Attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Det dära var ett kanska bra attacker Blizzey! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 26 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Okej :) Jag ska lära dom attackerna då om dom e bra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Ja, jag undrar vilka attacker jag ska lära min Ninetales, för dom attackerna jag har är inte värst bra tycker jag, men ni kanske kan komma med några förslag? Ninetales: Lv 48 Attacker: Confuse Ray Fire Spin Flamethrower Quick Attack Mitt förslag är:Flamethrower Confuse ray Safeguard Overheat, Toxic De attackerna hade jag tänkt lära min. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 26 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 :) Vi får se, Jag kan ju blanda ihop båda förslagen lite ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 I så fall Toxic i stället för Overheat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 De här attackerna tycker jag du borde lära din Ninetales: Flamethrower Overheat Tocix Quick Attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Varför inte bara Eld-attacker? Det är ju en eld-pokemon.. ett exempel: Fire Blast Flamethrower Flamewheel Fire Spin (dom attackerna har min Ninetales..) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Det är ganska osmart för tänk om en vatten typ skulle mötta den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Då tar man ju såklart fram en Vileplume/Belossom :P Men inget mer oFf-tOpiC ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg