Gäst roxz Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Skrivet 26 Juni 2006 tja för typ 2 månader sedan fich jag ett intresse för photoshop cs2/cs och nu idag så tynkte jag '' jag vill lära mig mer'' så jag skulle vilja att någon kunde adda min msn(v_lundkvist_95@hotmail.com inte reklam <_< ) och lära mig grunderna antigen för fm eller gratis(obs jag kan grunderna och kan ganska mycket) OBS:jag kan inte vara inne på msn för en på onsdag JAJA jag vet inte ifall jag får en varning för det här men det hoppas jag inte obs2:adda mig BARA ifal du tänker lära mig lite för jag orkar inte med en massa som bara addar för att adda Citera
lithium Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Skrivet 26 Juni 2006 http://www.good-tutorials.com bra sida om du vill lära dig mkt ! :) Citera
Gäst Bountyhunter Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Skrivet 26 Juni 2006 Håller med lithium! På good-tutorials har jag lärt väldigt mycket. När jag var nybörjare var jag inne där hela tiden! Citera
lithium Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Skrivet 26 Juni 2006 Håller med lithium! På good-tutorials har jag lärt väldigt mycket. När jag var nybörjare var jag inne där hela tiden! *smil* :) Sök på Gruge, Abstract ... man lär sig as mycket :D Citera
Gäst roxz Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Skrivet 28 Juni 2006 ja jag vet men jag vill lära mig genom msn Citera
Om3ga_93 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Skrivet 8 Juli 2006 ja jag vet men jag vill lära mig genom msn Folk kommer inte orka med det.. Citera
Gäst roxz Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Skrivet 11 Juli 2006 nä hä då så jaja då får jag söka tuts på det gamla sättet(google) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.