ajar Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Jag behöver hjälp med en boss på Warioland 4. Coco Condor heter den. Det är bossen i Ruby Passage. jag har skadat honom så att maskinen flyger av och nu spottar han ut en massa ägg som kläcks till exploderande kycklingar. Jag vet att man ska ta ägg och kasta i huvudet på honom men jag missar honom hela tiden! Kan någon hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Det var 3-4 år sedan jag spelade det där spelet Och försök att träffa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Jo, jag vet redan att jag måste förska träffa honom och det är inte problemet utan problemt är att jag bir dödad av de där små kycklingarna hela tiden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Jag har för mej att man kan trycka på B så "dör" dom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Om man trycker på "B" så tacklar man de vilket i sin tur leder till att de små kycklingarna dör och man själv förlorar liv. =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg