Hoppa till innehåll

Zlatan


Gäst DonKeN

Rekommendera inlägg

Zlatan är väl en bra spelare men han har det svårt att uträtta något på plan när han nästan alltid är punktmarkerad på plan

 

 

Allbäck åstadkommer inget själv utan tar emot passningar från det mittfältet och kommer sedan på avslut, som han oftast sumpar.

Zlatan ska defenitivt INTE flytta ner till något Serie B lag då han förtjänar ett bättre lag.

Att han presterat så dåligt beror på att den italienska stilen helt enkelt inte passar honom, då Fabio Capello oftast skäller ut spelare i laget som varit egoistiska då han påstår att de spelar bättre som ett lag.

 

Enligt mig så bör han flytta till England där spelstilen bör passa honom bättre då tekniska anfallare oftast tar eget initiativ utan att kallas "egoistisk".

Zlatan behöver enligt mig komma till ett lag då han har en jämlik anfallare som når upp till lika bra mått som Zlatan.

Detta lag ska vara Manchester United eftersom att jag syftar på Wayne Rooney.

 

Om detta sker så kommer man att se en stor förändring vad gäller Zlatans produktion av mål och hur mycket han åstadkommer i matcherna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det beror inte allas på spelstilen, fotboll är fotboll, vad man än säger.

Sen, engelsk fotboll skulle inte alls passa honom, då det är mycket hårdare än Italiensk, vilket betyder att han inte alls är van vid det.

Men nog tycker jag också att han borde testa, kanske t.o.m tysk fotboll?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

#21: Ok, Zlatans fel att vi åkte ut ur VM 2002. Hur kan du skylla allt på en tonåring? För det var han. Det är ju jättelätt att komma in i en viktig match till VM, komma från Rosengård, vara knappt 20 år gammal, ha all press på sig o.s.v.

 

Vems "fel" var det att vi var kvar i EM 2004 då? Vems "fel" var det att Malmö FF gick upp till Allsvenskan igen? Vems "fel" var det att vi kom till EM? Så kan man hålla på rätt länge ;)

 

Bara undrar en grej... Konstigt att det inte är så många som klagar på Henke :rolleyes:  När han spelar dåligt så låter det:

 

"Stackars Henke. Sån otur att han missa straffen. Han måste vara jätteledsen. Men det gör inget, för han är svensk."

 

Och att det bara är invandrare som skulle gilla Zlatan får du nog ta tillbaka.

 

Det är svenska medierna som försöker hitta på något om honom alltid. Om han äter en korv så kan dem göra så att alla får veta det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det beror inte allas på spelstilen, fotboll är fotboll, vad man än säger.

Sen, engelsk fotboll skulle inte alls passa honom, då det är mycket hårdare än Italiensk, vilket betyder att han inte alls är van vid det.

Men nog tycker jag också att han borde testa, kanske t.o.m tysk fotboll?

 

 

Engelsk fotboll är inte alls hårt, då Italiensk själv klassas som den hårdaste fotbollen av alla ligorna.

Friheten i Engelsk fotboll skulle passa Zlatan utmärkt då man inte kör defensivt vilket resulterar stora ytar både vid kanterna och centralt.

Manchester United skulle kunna ha nytta av Zlatan om nu Alex Ferguson ger upp tränarjobbet och nyförvärvet värvar Zlatan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Zlatan hör till Spanska ligan. Bra teknik osv.

 

Men Zlatan har gjort på 46 matcher i Juventus 10 mål.

 

Men just nu är det Real Madrid som är ute efter Zlatan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zlatan är överrskattad, han är en duktig fotbollspelare som kan prestera mycket fina personliga nummer och hitt passningar. Men svenska folket ska alltid överdriva och kalla honom en gud.

 

Zlatan vill jag se spela i engelska ligan, det skulle ha varit roligt och sätt Zlatan's spelstil där. Italien där ska han definitivt inte spela. Jag hatar italiensk fotboll, försvar och hålla i boll, filma till sig en straff och sätta den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Vad menar du och försvara? Det är ju en stor del av fotboll för att bli vinnare i en turnering. Och vadå menar du med filmning. Kom med något exempel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det han menar ( som jag tror ), är att man spelar mest försvarspel, sen kan det hända att man kontrar, istället för att konstant anfalla.

Sen händer det säkerligen vid 89 minuten där ena laget får en straff och gör mål, sedan vinner dem den tråkiga matchen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Ja. Men nu känns det som efter att Grosso fälldes i straffområdet när han var på väg för en målchans så säger ni att italien filmar hela j*vla tiden.

 

Grosso filma inte ens, han var påväg att göra mål. Dessutom så nudda inte motståndaren bollen innan. Gjorde han det så skulle det inte bli straff.

 

Fusion. Italien gör oftast mål på frisparkar/inlägg.

Men Italien hade några målchanser och Australien också. Men Buffon rädda alla skott. Den andra målvakten gjorde också en fin insats.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

idag håller jag me Fusion å #21 till fullo!

 

 

ja får bara säga: Zlatan i Premier Leauge, lol!!

de skulle vara ett stort skämt, å "Zlatan behöver enligt mig komma till ett lag då han har en jämlik anfallare som når upp till lika bra.Detta lag ska vara Manchester United eftersom att jag syftar på Wayne Rooney."

Vaddå Rooney nå upp till Zlatans nivå?Zlatan e inte ens i närheten av hur bra Rooney är!Zlatan skulle inte klara å spela i Preimer heller tror inte jag...

Något som jag tror passar honom är korpfotboll i en park!

 

 

Det var vad jag hade å säga!

 

 

 

 

Zlatan, landets skam vaddå superman?

Redigerat av suppermario
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

idag håller jag me Fusion å #21 till fullo!

 

 

ja får bara säga: Zlatan i Premier Leauge, lol!!

de skulle vara ett stort skämt, å "Zlatan behöver enligt mig komma till ett lag då han har en jämlik anfallare som når upp till lika bra.Detta lag ska vara Manchester United eftersom att jag syftar på Wayne Rooney."

Vaddå Rooney nå upp till Zlatans nivå?Zlatan e inte ens i närheten av hur bra Rooney är!Zlatan skulle inte klara å spela i Preimer heller tror inte jag...

Något som jag tror passar honom är korpfotboll i en park!

 

 

Det var vad jag hade å säga!

 

 

 

 

Zlatan, landets skam vaddå superman?

 

Du ska hålla truten när han gör skit bra insats i EM 2008.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...