Xanadu Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Vilket tycker ni är bäst Light Armor eller Heavy Armor? Ni får gärna skriva vilken sort också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Jag har kört med Heavy Armour genom hela spelet om man bortser från vissa Dark Brotherhood uppdrag. Förut så använde jag Ebony Armour, men nuförtiden är det Deadric Armour som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xanadu Skrivet 26 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Var kan man hitta Deadric armor? Eller måste man komma en viss längd i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Daedric Armour är den starkaste sorten av alla Armours, det är som sagt en Heavy Armour. För att hitta Daedric Armour så behöver du vara minst level 20, och som jag uttalat mig i tidigare Oblivion-relaterade trådar så anpassar sig Armour/Vapen efter din level och kan därmed hittas var som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheVaski Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 light armor her alla glass armor grejer hade gubben råkade jag sejva över Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 light armor lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Jag kör med olika på olika saves,men jag tror nog att Light armor är coolast. Fast,man ser ju lite bögig ut i Glass-hjälmen. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.