Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Nej det finns fler Dive ställen än bara där. Men inte så nära! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 26 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Tack för hjälpen, för nu har jag funnit den stulna U-båten och nu vilar "världens öde" i mina händer då Kyogre och Groudon slåss mot varandra i Sootopolis. Jag pratade med Wallace och jag sade att Rayquaza finns i Sky Pillar, om det nu är rätt. Dock så vet jag inte vart Sky Pillar ligger och hur jag kommer dit, någon som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Kolla min guide om hur man får Rayquaza det står nog där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Den finns i ett höghus, i norra Route 131. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg