rawand Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Bra guide. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Tack allihopa!Ska kolla om den kan bli klistrad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cloud Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Mycket bra .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Jag tycker inte guiden är bra . Du måste förklara djupare . Klistra den inte . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 klistrad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Ja a tyvär Ph0EniX.Jag han inte se ditt inlägg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Avklistrad. Coolen , gör en till tråd där du stavar rätt till Groudon osv. Och med en mera djupare förklaring. Så fixar jag så den blir klistrad igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 *Ändrat*Vad kan jag göra nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 haha avsliten klistret torkade bort och inläget ramla ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Coolen, gör en till tråd där du stavar rätt till pokemonen ^^ Kan hända den bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Jag trode förut att Groundon stavades Gruondon så jaja.Kan denna tråd klistras igen nu(om den kan det så får du kontakta Corpsegrinder för jag kommer vara borta fyra dagar!)? Ps.Kolla in Viko550s guide,där finns ännu fler stavfel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 I will. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg