ajar Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Jag undrar hur man fångar Latias eller Latios på Pokémon Ruby, kan någon berätta hur man gör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Dom är vilda i Hoenn efter att du har klarat Elite Four. Dom kan finnas överallt, inte i grottor, eller under vatten. Jag har oftast mött Latios Vänster om Pacifidlog Town. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Jag mötte Latios när jag surfade runt mossdeep :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Kan man fånga båda eller bara en av de, och isåfall är det Latias eller Latios? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Har du Ruby så möter du Latias, har du Saphire så möter du självklart Latios. I Emerald så har du dock friheten att välja mellan vilket av de du vill möta genom att nämne en färg, om jag nu inte tar fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Kan man inte möta båda?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Ruby:Latios är fri efter pokémon ligan. Tips:Fånga en Zubat träna upp den tills den blir Golbat utveckla sen Golbat till Crobat träna den till lv75 använd mean look på latios så den inte flyr peppra sen på med ultra balls tills du fångar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Men vad är det för skillnad mellan de egentligen? Den ena är ju blå och den andra röd. Är den ena vatten-typ och den andra eld-typ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Nej!Båda är Psychic/Dragon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 dom är "syskon" enligt filmen "Pokemon Heroes". skillnader mellan dom: Latias är hona, Latias hane, dom lär sig olika attcker och dom ser olika ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Jahap. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Coolen: Spamma inte! Vilken är vilken, vilken är den röda och vilken är den blåa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg