Gäst TheCow Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 (redigerat) Jag blev arg när jag såg att han flinade åt Lucic. Dessutom tycker inte jag att han skulle blivit utvisad! jag säger bara som det va det är väll inget iriterande. Och dommaren var jätte bra. Så sluta klaga Redigerat 17 Juli 2006 av Max93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 (redigerat) Domaren var inte alls bra, så varför inte klaga? Redigerat 21 Juli 2006 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Har du varit med om någon olycka på senaste tiden? För din IQ verkar vara väldigt låg.. Nej jag har inte skadat mig bara en gång denna veckan det var när jag spelade fotboll och nu ska jag inte vara inne på fuska.se längre så bye och dommaren var jätte bra SLUTA KLAGA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 jag ska döda domaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 23 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 jag ska döda domaren Moget sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.