Rallypack Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Dommaren var helt cp i huve fy f*n vad arg jag blev!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Sverige skulle inte fått straffen heller ;) Han ville antagligen utjämna matchen genom att ge Sverige straffen då han såg hur överlägsna Tyskland spelade. Detta gjorde han för att minska kritiken om att han dömde för Tyskland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 27 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Sverige skulle inte fått straffen heller ;) Helt sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Tur att han inte ska vara dommare nå mer :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 28 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Han ska inte vara dommare i vm nå mer det är det enda jag vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanpedro Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Haha, tycker det var ganska lustigt. Skulle själv ha hånflinat sådär om man skulle få utvisa nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 om jag kunde så skulle jag döda domaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Det tror jag inte, unge man. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 om jag kunde så skulle jag döda domaren Varför döda en dommare för ett lag som inte ens har en fjytta chans och ta guldet. Du överdrev kanske lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 (redigerat) mm dålig stil av han.. men han var nog ganska köpt var däremot lite roligt att se tysken som vågade sig fram att klappa lucic på axeln efteråt hehe sanpedra har faktiskt lite rätt.. kanske första gången han va domare!? jag tycker iallafall de var bra att tyskarna åkte ut. vad som helst utan skrytsamma tyskar :P blir nog de överkaxiga fransmännen istället :P Redigerat 5 Juli 2006 av nesse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Nåja, matchen är spelad och både Sverige och Tyskland är utslagna. Dommaren var visst oschysst mot Lucic vid utvisningen men vi fick ju dessutom en straff av honom som vi brännde och det var inte dommarens fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Tyskarna hade ju dommarn på sin sida tysk***** GUUUDDD vad jag skrattade igår när italien gjorde målen det var ju två snygga också :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.