pop eye Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Men dom tyska spelarna klättrade typ på ljungberg och dömde han inte för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Sverige skulle iallafall inte ha någon chans mot Argentina så det var bäst att Tyskland vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 12 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Sverige skulle iallafall inte ha någon chans mot Argentina så det var bäst att Tyskland vann. Joo,det är ju sant, håller med98% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Jag blev arg när jag såg att han flinade åt Lucic. Dessutom tycker inte jag att han skulle blivit utvisad! han skulle blivit utvisad och han flinade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Då har du dina ögon bakvänt. Det var tillåmed en stor diskussion om flinet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 16 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Jag blev arg när jag såg att han flinade åt Lucic. Dessutom tycker inte jag att han skulle blivit utvisad! Nää han kanske inte "flinade" han """hånflinade"". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Jag blev arg när jag såg att han flinade åt Lucic. Dessutom tycker inte jag att han skulle blivit utvisad! Flinade han inte?Snubben skrattade nästan ihjäl sig, och du kommer och säger att han inte flinade? Vem var det som ens beskrev det hela med ordet "flinade"?, man borde ha ersatt ordet med skratta eller hånflinade som #92 sade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 (redigerat) Jag blev arg när jag såg att han flinade åt Lucic. Dessutom tycker inte jag att han skulle blivit utvisad! Är du blind? Han flinade visst & det är bevisat! Redigerat 21 Juli 2006 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag blev arg när jag såg att han flinade åt Lucic. Dessutom tycker inte jag att han skulle blivit utvisad! nej jag ser jätte bra spela roll om han flinade han skulle ända blivit utvisad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag blev arg när jag såg att han flinade åt Lucic. Dessutom tycker inte jag att han skulle blivit utvisad! Beslutet som dommaren tog var väldigt tveksamt, jag tyckte att han letade anledningar hela tiden för att Tyskland skulle få övertaget. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag blev arg när jag såg att han flinade åt Lucic. Dessutom tycker inte jag att han skulle blivit utvisad! Dåliga felorare han dömde ju straffen fel till sverige :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 17 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag blev arg när jag såg att han flinade åt Lucic. Dessutom tycker inte jag att han skulle blivit utvisad! Måste du var i detta ämne max93 du irreterara alla andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.