Hoppa till innehåll

Hjälp Zelda Mm


Rekommendera inlägg

Jag behöver hjälp med ett tempel (kommer inte i håg vad det heter) men det är det där templet när allt är upp och ner! jag har kommit in i ett rum med en skit stor sten med en sol på och så är det ett hål i taket. Jag fattar inte någonting men jag tror man ska ha ljuspilen??? vart får man den i så fal?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det heter Stone Tower Temple.

 

Kommer det ljus från hålet i taket, isåfall ska du använda Mirror Shield och reflektera ljuset på solen så försvinner stenen.

Redigerat av _Master_Sword_
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför provar du inte själv? du har så många ideer men du provar ju inte själv! det finns väll bara två möljigheter!

 

JAg har ju inte ljus pilarna, och man kan inte ta någon annan väg ine i templet. Hålet är bara en liten fyrkant i taket och älvan som man har flger up och blir grön och säger nåt om att det är mörky eller nåt.

 

Någon aom vet vart man får ljuspilen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan någon uber säga en liten guide hur man gör i det templet?!? jag kommer bara till det rumet med den enorma stenen och hålet i taket.

 

Gå in på www.zelda.com/universe och klicka på "Majoras Mask". Sen klickar du på "walkthrough". Där finns en komplett guide på hela spelet. :cool: :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...