Iqaros Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Nu är det så att jag klarat hela "Main Questen" om man säger så, förutom att komma till Pokemon League, och jag undrar förståss hur man tar sig dit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Vilket Pokémon spel är det till, Ruby/Sapphire eller Leaf Green/Fire Red? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 27 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Jag syftar förståss på Pokemon Emerald. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Okej, då kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Ps. "Jag syftar FÖRSTÅSS på Pokémon Emerald" blev jag just förolämpad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 27 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Okej, då kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Ps. "Jag syftar FÖRSTÅSS på Pokémon Emerald" blev jag just förolämpad? Hmm, är det inte samma Pokemon-League i Ruby/Saphire och Emerald? Sedan så trodde jag att du förstod att jag syftade på Emerald då du varit inblandad i andra trådar jag skapat där jag förmodligen nämnt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Det är väl bara att leta!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Det är väl bara att leta!! ^Juste^^Leta efter vad??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 det är på samma ställen, i Ever Grande City längst ner till höger på kartan.enda skillnaderna mellan ligorna är E4:ans pokemon och att Wallace är champion istället för Steven. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 det är på samma ställen, i Ever Grande City längst ner till höger på kartan.enda skillnaderna mellan ligorna är E4:ans pokemon och att Wallace är champion istället för Steven. Låter så sant som det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 28 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Tack, dock så är jag osäker på vart man skulle använda Waterfall för att komma till Ever Grande City? Någon som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 ja nedanför "staden" (det är ett pokemoncenter, sen ska man igenom en grotta sen är man framme) är det ett vattenfall man måste "waterfalla" på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Mmm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg