Chaos Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Skrivet 28 Juni 2006 V*f*n <_< nu har nästan alla servers crashat, och sen om jag försöker göra en ny gubbe så är det blockat :huh: wtf
Hunted Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Skrivet 28 Juni 2006 läs nyheterna för en gångs skull dom stänger ner alla servrar 24 timmar (och vissa 32 timmar) för uppdateringar fixa buggar kanske ny patch/test server, nya Q mm OBS: det är bara vad jag tror att dom gör men dom stänger ner alla servrar i 24 timmar + vissa är stängda 32 timmar
Chaos Skrivet 28 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 28 Juni 2006 Jag vet men ändå. :angry: Nu har precis ALLA servrar crashat för en stund sen var några online -.- Jag kommer typ inte kunna spela idag wtf? :angry:
Hunted Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Skrivet 28 Juni 2006 (redigerat) Jag vet men ändå. :angry: Nu har precis ALLA servrar crashat för en stund sen var några online -.- Jag kommer typ inte kunna spela idag wtf? :angry: Ehemjag citerar "dom stänger ner alla servrar 24 timmar (och vissa 32 timmar) för uppdateringar fixa buggar kanske ny patch/test server, nya Q mm" och du kommer inte kunna spela idag PRESIS som jag sa <ÄNDRAT> nu är några servrar uppe (tuvär ingen som jag kör på och det går för tillfället inte att skapa en character) <ÄNDRAT> Tredje gången gilt nu är alla servrar uppe och dom har uppdaterat klart. Redigerat 28 Juni 2006 av filkar664
Rekommendera inlägg