LiQuiDe Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 (redigerat) vilka konstiga buggar har ni haft på era spel man kan säga vilket spel som helst om det är till X-Box :) jag har haft en bugg på Conker Live And Reloaded jag spelade Coop med min kompis på banan Beach Dead så var vi Tediz och båda var Demolisher så hade SHC kommit in öppnat den sista dörren så råkade min kompis skjuta mig med bazooka så flög han bakåt rakt in i fläkten och fortsatte snurra så han dog inte sen efter ca en minut dog han sen börja han inne i en vägg och kunde inte röra sig..=S sen tog han en granat o sprängde sig själv så han kunde komma ut o då kom han dit man ska börja..men sen hände konstiga saker vi hade hur många granater som helst vi sköt gubbarna så fick vi poäng och blodet spruta men gubarna stod kvar o gick som om inget hade hänt..=S Redigerat 28 Juni 2006 av Radical Panda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Subzero Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Finns det inte en liknande tråd O.o? Hur som helst. En gång spelade jag Fifa och när jag rörde bollen fick jag utvisning... 3 gånger hände det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 På FIFA Street finns det många buggar, inga som man stör sig på speciellt mycket. Men de är värd att bli noterade. I bland går bollen rakt igenom benen, oftast är det till en fördel när man ska skjuta. Det händer inte alltid, men det har hänt ett par gånger. Titta lite noggrannare på GTA Sa, hur många buggar hittade du? 34 eller 0? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 På GTA:SA finns det ju typ 300 000 000 000 buggar, det var ett väldigt opolerat spel, själv tyckre jag inte att GTA är särskilt roliagre spel, och det blir inte bättre av att man åker igenom marken då och då på viktiga uppdrag som är svåra och måste starta om dom. <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 På NHL 06 så åker motståndaren alltid åt ett håll bakom sin egen kasse,väldigt konstigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 på burout: revenge så åker man rätt igenom marken ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 på burout: revenge så åker man rätt igenom marken ibland Det har jag märkt i den ''Italienska staden''vad den nu heter :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg