rein1 Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 vill du sälja dej själv?? jag kan köpa dej!! sen säljer jag dej dyrare jag tjänar pengar, du får en ägare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. White Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 fattar inte?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 WTF!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rein1 Skrivet 28 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 jag kan sälja er...fast det kostar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 vill du sälja dej själv?? jag kan köpa dej!! sen säljer jag dej dyrare jag tjänar pengar, du får en ägare Jag har en kompis som känner en mamma som har en unge som heter rein1som gillar att spamma :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lolololololololololololololol Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 nej han är bra :cool: han kan skämta frånsett vissa andra..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 (redigerat) nej han är bra :cool: han kan skämta frånsett vissa andra..... dt finns nog bara 2 st. i hela värden som förstår sig på hans skämt och det är han och du. f*n, om jag säger "komocka" så börjar fler att skratta än åt hans bästa skämt. skulle inte förvåna mig heller om du och han är samma person <_< Redigerat 28 Juni 2006 av Boba-Fett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Horribelt. §1.11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg