ajar Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Coolen: Precis! jannejan: Okej, men Feebas är ju den Pokémonen som är mest lik Magikarp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Nja.Så lika är väl dom inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Undrar varför Nintendo skapade Splash då... Jag tycker också Splash. För att Magikarp inte skulle kunna skada något med Struggle innan han har slösat bort 40 rundor av Splash utan att göra någonting. Jag tycker också Splash. Men vad har den här tråden egentligen för mening? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Meningen är att diskutera vilken attack som man tycker är sämst. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Skulle nog ta fake out som sämsta attack attack. Fake out är en bra attack . Som dock bara kan användas första rundan för din pokemon. Och den gör så att motståndar flinchar och ger dej en extra omgång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Meh.. Onödig tråd.. Splash är den sämsta :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Skulle nog ta fake out som sämsta attack attack. <{POST_SNAPBACK}> Nej, Fake Out är ju som Quick Attack, bara att den funkar bara den första rundan som en Pokemon attackerar, och att den alltid flinchar. Gratis skada! Gratis!? Nehej du, inte om man har en med inner fokus då skadar den bara! Den missar oxå om man kör me Protect el. Detect. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Me kör inte den attackern på Fighing/Normal/Flying. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Kan vi återgå till ämnet!!!! Jag tycker att rain dance är sämst!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Kan vi återgå till ämnet!!!! Jag tycker att rain dance är sämst!!! o.O Varför ? Den boostar speeden på många pokemon och så förstärker den vatten attacker, samt så kan man stoppa anda weather effects med den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Och Thunder(min favvo attack)träffar med 100 Acc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Splash är den sämsta attacken, till nu iallafall.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg