Danne.....91 Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 På GTA spelet San Andreas. Undrar jag: Vilken tid e det bästa tillfället att göra inbrott på ett vanligt person hem??? Måste man klara nått uppdrag??? Var nån stans kan man göra inbrott???? Tacksam för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 (redigerat) På natten? Du gör ett "rån"-uppdrag, sedan behöver du en speciell bil för att kunna göra det igen. Olika hus, leta. Redigerat 29 Juni 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Den speciella bilen måste vara en skåpbil, och inte de vanliga, utan stora. Om du har klarat uppdragen som PontarN sa nyss med Ryder, då kommer du nog veta. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Boxville heter skåpbilen man ska ha när man gör inbrott Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne.....91 Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 efter inbrott uppdraget visar att det finns en skåpbil. Men vad den står vet jag inte. Det e lung nu jag hittade Boxville Tack till dom som hjälpte mig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg